پرینتر جوهر افشان اپسون Epson
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شرکت اپسون یک شرکت فناوری ژاپنی است و یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان چاپگر در جهان و اطلاعات و تجهیزات مرتبط با تصویربرداری است. این شرکت در ناگانوی ژاپن قرار دارد. شرکت سیکو اپسون Epson در سال 1942 میلادی در کشور ژاپن تأسیس شد. این شرکت بخشی از شرکت ساعت سازی بزرگ سیکو محسوب می شود. شرکت Epson در زمینه تولید انواع فناوری های رایانه مانند: انواع چاپگرهای جوهر افشان، سوزنی و چاپگرهای لیزری، اسکنرها و ... فعالیت دارد.

پرینتر جوهر افشان اپسون Epson

پرینتر جوهر افشان اپسون Epson

پرینتر جوهرافشان اپسون به دو دسته اصلی 1- خانگی یا اداری 2- صنعتی تقسیم می شوند.در مدل خانگی یا اداری کاغذ و هد چاپگر حرکت می کنند اما در مدل صنعتی، پرینتر جوهر افشان اپسون هد ثابت دارد و محصول از زیر هد حرکت می کند.

پرینترهای جوهرافشان در مدل های متنوع و برندهای مختلفی از جمله پرینتر جوهرافشان اچ پی HP ، پرینتر جوهرافشان کنان CANON، پرینتر جوهرافشان سامسونگ SAMSUNG، پرینتر جوهرافشان برادر BROTHER، پرینتر جوهرافشان اپسون EPSON و ..... طراحی و تولید شده اند که هر کدام کارایی متفاوتی دارند.

پرینتر جوهر افشان اپسون Epson وسیله ای برای چاپ اسناد و مدارک بر روی کاغذ هستند که در انواع مختلفی از جمه پرینتر تک کاره، پرینتر سه کاره و پرینتر چهار کاره در بازار وجود دارد.

پرینترهای جوهرافشان اپسون در دو مدل رنگی و سیاه و سفید هستند که در پرینترهای سیاه و سفید یک کارتریج مشکی وجود دارد  و برای چاپ متون سیاه و سفید استفاده می شود. در پرینترهای رنگی از کارتریج های رنگی که سه رنگ اصلی آن قرمز، آبی و زرد است، استفاده می شود. علاوه بر این کارتریج مشکی هم دارند برای چاپ تصاویر رنگی و متون استفاده می شود.

پرینترهای اپسون دارای محفظه ای برای جوهر یا همان رنگ مایع هستند که از طریق هد دستگاه، رنگ کارتریج مورد نظر بر روی کاغذ از طریق نازلهای کارتریج ریخته می شود و تصاویر و متن های موردنظر را چاپ می کنند.

کارتریج های پرینتر جوهرافشان Epson قابلیت شارژ مجدد شدن دارند که در مدل های مختلف برای دستگاه های مخصوص به خود پرینترها طراحی شده اند.

اطلاعات بیشتر درباره دستگاه و کارتریج ها را در سایت ایده برتر پارسیان  می توانید مشاهده کنید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

لپ تاپ و تبلت  لپ تاپ  تبلت

 





:: برچسب‌ها: پرینتر جوهر افشان, پرینتر جوهر افشان اپسون, پرینترجوهرافشان اپسون, پرینتر جوهرافشان Epson ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی